Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

„Нилсън“ оптимизира ефективността на рекламните кампании онлайн



За измерване и анализ на резултатите от вашите онлайн рекламни кампании вече можете да използвате инструмента Campaign Analysis на компанията „Нилсън“. Популярен сред агенциите в САЩ, Западна Европа и Азия, Campaign Analysis предоставя на българските агенции и рекламодатели възможността да следят своите онлайн рекламни кампании чрез единен и лесен за използване инструмент.

Как Campaign Analysis ще ми помогне?

Вече можете да следите и комбинирате множество различни кампании с множество различни рекламни сървъри, издатели (уеб сайтове) и типове реклама.

» Дава данни за кликове, импресии и активност на потребителите след клик или след импресия. Инструментът различава моментния трафик от забавената интеракция с рекламната кампания (дали потребителите са кликнали върху рекламния банер веднага след като са видели рекламата, или известно време след това).
» Позволява да се съчетават резултатите от рекламната кампания с основните статистики на даден уеб сайт. Например помага да се разбере колко повече време посетителите, които са видели дадената реклама, са прекарали на даден уеб сайт или колко повече страници са отворили.
» Помага ви да разберете влиянието на дизайна, типа реклама или сайтовете, на които рекламирате, върху резултатите от кампанията. Можете да следите резултатите и да определите коя реклама, рекламно съобщение или сайтове, на които рекламирате, са били най-ефективни. Например можете веднага да проследите ефективността на рекламата и влиянието на всякакви промени в дизайна.
» Дава финансова информация чрез проследяване на резултатите на основата на предварително зададен
бюджет и основни индикатори за кампанията (Key Performance Indicators, KPIs) — като например кликове, импресии, приход, уникални браузъри, посещение на дадена страница, изтегляне на документ и др.
» Предоставя ежедневни доклади с възможност за моментен поглед върху влиянието на събития, които са външни за интернет кампанията — като телевизионна реклама например.

Откъде идва тази информация?

За оптимизация на данните Campaign Analysis използва гъвкав метод за тагване (tagging), което самите клиенти могат да извършват. Този метод предоставя гъвкавост и пълно персонализиране на инструмента, което е особено важно за динамичната същност на интернет рекламата.

За повече информация:
Надя Русенова (Nadya.Rusenova@nielsen.com)
Нилсън Онлайн България

 
24.08.2011.
Автор: Pro GR
0 Коментари
Таг :

Уеб, Реклама

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар