Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Четвъртият международен фестивал по маркетинг и реклама „Белият квадрат”



Интервюто е с Альона Устинович - създател на Фестивала и директор на рекламната агенция „Белая Карона”. Альона е водещ експерт по брендинг в Беларус. Агенцията й е реализирала повече от четиристотин проекта в сферата на маркетинговите комуникации, разработила е повече от двеста логотипа и търговски марки и т.н. Агенцията е спечелила ред награди от няколко международни рекламни фестивали.

Коя е публиката на Фестивала Ви?
Повече от 500 топ мениджъри по маркетинг и реклама посещават този бизнес форум, за да се запознаят с най-добрите инструменти, технологии и решения в маркетинга.

Как може да участваме във Фестивала и увеличава ли се аудиторията му?
Има две основни форми – да се включите в конкурсната програма, както и да се участва в научно-образователната част, а може да изберем и двете.
На миналия фестивал в конкурсната програма имаше 1272 работи от 20 страни - Беларус, Украйна, Русия, Азербайджан, Армения, Италия, Казахстан, Латвия, Литва, Естония, България, Германия, Швейцария, Узбекистан, Киргизстан, Таджикистан, Молдова, Македония, Финландия и Полша.
Предполагаме, че и тази година ситуацията ще е същата. Очакваме повече участници преди всичко от СНГ.

Журитата за конкурсната програма са международни. Как ще оценяват състезаващите се реклами и други маркетингови комуникации?
Ще работят 9 журита – творчески решения; за графичния и комуникационен дизайн; радиорекламата; интернет-журито, промо-журито, журито по рекламните кампании и медиа-проекти; по социалната реклама, иновациите и журито по СМИ.
Всяко жури включва някои от най-добрите представители на рекламния пазар от Беларус, Украйна, Русия, балтийските страни, Финландия, Англия, Полша, Германия, Армения, Казахстан и други държави. Като цяло това са шефовете на креативните отдели на известни рекламни агенции от различни страни и т.н.

Какво ново да очакваме от фестивала през тази година?
Конкурсните работи ще участват в обновени номинации спрямо последните тенденции на рекламния пазар.
Имаме и съвършено нов конкурс – иновациите в маркетинга и рекламата. Журито ще оценява работите преди всичко от гледните точки на новаторството и иновациите. С всичко това може да се запознаете на официалния сайт на фестивала (www.adfest.by).
Подготвили сме и наситена вечерна и екскурзионна програма.

Как може да се подаде заявка за участие в конкурсната и в научно-образователната програма?
Чрез официалния сайт на фестивала. Там подробно са изложени правилата за участие. Може да се свали и заявката за участие във всичките мероприятия на фестивала.

Фестивалът ще се проведе от 19 до 21 април 2012 г. в столицата на Беларус, Минск. Мотото му е „Вашият бизнес-пробив" и това напълно съответства на мисията на Фестивала.

 
09.02.2012.
Автор: Pro GR
0 Коментари
Таг :

Реклама, Интервюта

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар