Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Направи го различно



Всеки от нас ежедневно е подложен на непрестанен поток от информация и рекламни послания, някои от които оригинални и свежи като подход, но основната цел — да се достигне ефективно до потенциалните купувачи, става все по-трудна. Маркетолозите полагат много усилия да разберат, предвидят и въздействат върху поведението на потребителите. В резултат на тези наблюдения можем да направим следните основни изводи:

» Вниманието трябва да бъде привлечено в първите 3 секунди…
» ... и да бъде задържано, докато внушим всичко, което искаме да бъде комуникирано.
» Посланието трябва да е директно и лесно за възприемане.

За да бъдат изпълнени тези препоръки, е необходимо използването на нещо по-въздействащо от стандартната комуникация. Ето няколко идеи как да подкрепим конвенционалните рекламни кампании чрез един от най-ефективните подходи към Н. В. Потребителя, открити до момента — персонализираната комуникация.

Персонализираният маркетинг

Наричан също one-to-one маркетинг, той включва всяко уникално предложение за покупка, разработено и отправено лично до потребителя.

Визуално въздействие

Силата на персонализираното послание е във въздействието върху егото, в това, че все още този подход не е използван пълноценно. Всеки обича да получава лично внимание.

Канали за персонализирани кампании

Най-използваните канали за персонализиран маркетинг са интернет, имейл и печатна реклама. Тук ще разгледаме по-подробно възможностите на персонализирания печат.

Персонализиран печат

За подготвянето на всяка персонализирана кампания е необходимо освен оригинална идея да разполагате със структурирана база данни с контакти на целевата аудитория. При персонализираните печатни материали гаранция за успех са добрият дизайн, оригиналната концепция и качественият дигитален печат. Дигиталният печат всъщност е единствената възможна технология за отпечатване на променлива информация поради единичните бройки на изработваните материали. Пионер и безспорен лидер в тази сфера е компанията Xerox с решенията си за графичната индустрия — производствени дигитални преси и софтуерни решения за персонализиран печат.

Преди 4 години Xerox Corporation придоби американската софтуерна компания XMPie, лидер в доставката на
софтуер за работа с променлива информация. Продуктите на XMPie дават възможност за реализиране на маркетингови програми с персонализирани данни по лесен и удобен начин, без да са необходими специални дизайнерски умения и ръчна обработка на персонализираните документи. Софтуерните програми на XMPie са съвместими с индустриални стандарти в печатните технологии, наложени от компании като Adobe Systems. XMPie може да предложи развитие на клиентски уеб сайтове за онлайн покупки и да използва единна база данни, за да генерира печатни и уеб страници, проследяване на обратната връзка и уеб трафика, като така отчита ефективността на маркетинговите кампании.

Най-популярният и награждаван софтуер за персонализирана информация на XMPie е uImage. Той дава възможност на маркетолозите да разширят своите канали за персонализирана информация към клиента чрез включване на лично обръщение и послание — например в корици на списания, книги, календари, туристически брошури и др. Тези елементи могат да се вграждат във фотографии, в дизайна на пътни знаци, дрехи, сгради, автомобили и други обекти.

Приложение

Приложението на персонализираната комуникация е изключително широко и ефективно за продукти и услуги в сектори като финанси, застраховане, телекомуникации, ИТ, реклама, образование, туризъм, недвижими имоти, автомобили, здравеопазване, търговия на дребно и други.

За повече информация относно решенията
за персонализация можете да се обърнете към
Xerox България (xerox.bg).

 
23.08.2011.
Автор: Pro GR
0 Коментари
Таг :

Практика, Реклама

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар