Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Реклама ЕКСПО 2010



Времето винаги „бяга“ от нас, а ние се опитваме да сме в унисон с неговата препускаща скорост. Неслучайно организаторите на Реклама ЕКСПО ни подканяха да си сверим часовниците, като посетим и тазгодишното юбилейно издание на изложението.

Събитието се фокусира върху значимостта на визуалните комуникации и стойността им за бизнеса, на професионалното развитие, повишаване на стандартите и качеството на рекламата, дизайна и професионалната практика.

И така в дните между 4 и 7 октомври всеки желаещ можеше да посети НДК, за да разгледа, да се ориентира в пазарната ситуация и да направи своя избор за посока на развитие.

За добро или лошо тази година изложителите бяха по-малко от предходните години – неминуем резултат от моментното състояние на рекламния пазар у нас. Лошо, защото това показа, че браншът не е в най-добра форма. Добро, защото много от изложителите споделиха, че по този начин посетителите са имали възможност да им обърнат повече внимание (не им се е налагало да скачат от щанд на щанд, за да успеят да разгледат всичко в един ден), а това е довело до по-добри резултати и повече сключени сделки по време на самото изложение.

Резултатът

Без да се впускаме в детайлност, ще отбележим и победителите по раздели и категории в конкурсната програма на тазгодишното издание на Реклама ЕКСПО, а те са както следва:

Раздел „Визуални комуникации“

»» Категория „Графичен дизайн“. Наградата се присъжда на Управление бизнес комуникации на Уникредит Булбанк за кампанията „Зелена поща“.
»» Категория „Пространствен дизайн“. Наградата се присъжда на Солико за системата за визуална комуникация на логистичен парк Варна.
»» Категория „Интегрирани кампании“. Наградата се присъжда на Юрапел Комюникейшънс за кампанията „Забивай шумно“ на Булстрад Виена Иншурънс Груп.
»» Категория „Мултимедия/Уеб дизайн“. Награда не се присъжда.

Раздел „Продукти и технологии“
»» Категория „Външна реклама“. Награда не се присъжда.
»» Категория „Промоционални/мърчъндайзингови продукти“. Наградата се присъжда на Шейкър АДВ за външен LED дисплей.
»» Категория „Сувенири“. Награда не се присъжда.
»» Категория „Печатни материали“. Наградата се присъжда на ОФСЕТ ООД за фирмен рекламен каталог (3D).

Раздел „Специални награди“
»» Категория „Български рекламодател“. Наградата се присъжда на Уникредит Булбанк.                            
»» Категория „Млад автор“. Награда не се присъжда.
»» Специална награда „Сребърно лъвче“ на Съюз „Произведено в България“. Наградата се присъжда на Рекламна къща А-Я за колекция български календари.
»» Специална награда на expomarket.bg и Прим Дизайн за екодизайн „Зелена идея“. Подреждането е както
следва: 1 място – Ивел Стил М, за продуктова линия „Грийн лайн“ и отговорно екоповедение; 2 място – Делта Арт, за монтирано LED осветление; 3 място – Интензив ООД, за екопродукт „Сиид Букс“.
»» Специална награда на сп. ProGRAFICA и Прим Дизайн за „Зелените технологии в печатната индустрия“. 1-ва награда се връчва на „Мултипринт“ ООД за приобщаването им към световното зелено семейство. Единствената печатница в България, сертифицирана от Съвета по управление на горите (Forest Stewardship Council).

Поощрителни награди бяха връчени на: Xerox за ColorQube 9200, Konica Minolta за зеления тонер Simitri HD, Гед ООД/Kodak за Kodak InSite и термалните пластини Trillian SP, Анталис България за екохартии Cyclus.

Голямата награда на Реклама ЕКСПО 2010 „Златният петел“, бе връчена на Управление бизнес комуникации на Уникредит Булбанк.

Зеленото сред нас, или стартът на конкурса
„Зелените технологии в печатната индустрия“

Ще вметнем и няколко думи за старта на този конкурс. Но не защото конкурсът е съвместен проект на сп. ProGRAFICA и Прим Дизайн, а защото истински вярваме в неговата идея, а именно представянето на постиженията в печатната индустрия, свързани с опазването на околната среда. Защото процесът в тази посока е в ход и това личи все по-ясно в обширното портфолио на компаниите, работещи активно за развитието на печатните технологии. Несъмнено в тази насока ще се случват все повече неща и се надяваме те да бъдат възприемани все по-активно и у нас.

Относно старта на конкурса искаме да благодарим на компаниите, включили се в него – „Мултипринт“ ООД, Xerox България, Konica Minolta България, Гед ООД и Анталис България, и на техните представители, които с работата и с развитието си в тази насока гарантират опазването на планетата Земя. На презентациите по време на изложението те по безпорен начин ни показаха, че не е необходимо да се унищожават природните ресурси, за да се постигат добри резултати в печатната индустрия. Затова ви съветваме да потърсите тях и да изберете техните решения, ако искате да се включите в активната верига за съхранение на природните ресурси в печатната индустрия.

Какво следва

Да, наистина това е големият въпрос. Надяваме се браншът да се съживи през следващите месеци, за да бъдем свидетели на едно още по-интересно издание на Реклама ЕКСПО.

 
19.08.2011.
Автор: Pro GR
0 Коментари
Таг :

Практика, Събития

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар