Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Реклама ЕКСПО 2010



От 4 до 7 октомври 2010 юбилейното издание ще предложи много изненади

Тазгодишното издание на Реклама ЕКСПО ще бъде малко по-различно. Не само защото това е двадесетото поред издание, което гарантира, че организаторите ще положат повече усилия, а и защото светът на рекламата се промени. Всъщност не само процесите, свързани с рекламния пазар, претърпяха промени, но и мисленето ни като цяло и нашето отношение към предлаганите ни продукти. Започнахме да обръщаме по-сериозно внимание какво избираме, да се интересуваме от начина на неговото създаване и използваните технологични процеси. „Екологичното мислене“ започна да се среща и по нашите географски ширини и да се възприема все по-сериозно, а това от своя страна доведе до появата на доста „екопродукти“, които обаче се оказват далеч от подобно определение.

Дали е възможно да говорим за екопечат и до каква степен той вирее у нас? Именно за да потърсим отговор на този въпрос, тази година списание ProGRAFICA и Прим Дизайн ООД (организатор на Реклама ЕКСПО) стартираме конкурс под надслов „Зелените технологии в печатната индустрия“ като част от конкурсната програма на изложението. Конкурсът ще се състои от два панела: конкурсна програма в четири основни категории и семинарно представяне на технологиите и продуктите по време на изложението Реклама ЕКСПО 2010.

Конкурсната програма включва четири основни насоки, в които можете да заявите своето желание за участие:

»» Екопечатница;
»» Печатни системи – която от своя страна е разделена на две подкатегории: офсетов печат и дигитален печат;
»» Екомастила;
»» Екохартия.

Семинарната част ще даде възможност на производителите, вносителите и търговците на екорешения да представят своите продукти пред специализираната публика на изложението.

Ако смятате, че водите адекватна екополитика в своята дейност, свързана с печатните системи и технологии, мастилата и хартията, това е конкурсът, който ще покаже дали е така!

В рамките на юбилейното 20-то издание на Реклама ЕКСПО – и отново за първи път – екипът на Прим Дизайн и ExpoMarket.bg ще връчат специалната награда Зелена Точка за екодизайн, която цели да направи рекламната индустрия още по-съпричастна към проблемите на околната среда.

Наградата Зелена Точка ще се присъжда за:

»» Екощанд:
Използване на зелена енергия, спестяващ енергия и ресурси дизайн, използване на материали, които не отделят вредни емисии, използване на суровини от възстановяеми източници, рециклирани материали, нискотехнологични и екологични решения, LED осветление и т.н.
»» Екопродукти:
Използване на суровини от възстановяеми източници, рециклирани и рециклиращи се материали, биоразградими опаковки.
»» Отговорно екоповедение:
• Мотивирано, отговорно корпоративно поведение;
• Утвърдена политика за опазване на околната среда;
• Система за разделно събиране и оползотворяване на отпадъци;
• Системи, пестящи енергия в офисите и сградите;
• Модифициране на производствения процес за по-висока енергийна ефективност;
• Намаляване потреблението на хартия – насърчаване споделянето на електронни документи и двустранен печат;
• Подкрепа и активно участие в обществени екологични проекти.

Новост е и конкурсът „Дизайн на концертен плакат“, който се организира съвместно с Joker Media. Той има за цел да представи най-интересните постижения на автори, работещи в сферата на концертния плакат.

Традиционната конкурсна програма също е претърпяла промени с цел да отговори пълноценно на настъпилите промени в рекламния бранш.

Повече за Реклама ЕКСПО и конкурсната програма ще откриете на сайта на изложението: www.reklamaexpo.com.

 
18.08.2011.
Автор: Pro GR
0 Коментари
Таг :

Практика, Реклама, Събития

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар