Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

World Publishing Expo 2013 (IFRA Expo & Conference) – повече съдържание от всякога



С над 18 000 посетители, които се очакват на World Publishing Expo 2013, провеждано в Берлин, тазгодишното издание на изложението напълно заслужено си извоюва приза за най-голямото търговско изложение в информационно-издателската и медийната индустрия.

Наред с броя на посетителите, ако добавим и броя изложители, а именно 300 и „поръсим“ изложбения микс с пет стратегически бизнес конференции, четири открити сцени, множество работни срещи и други инициативи, разбираме защо подобен статут е напълно заслужен. И по-важното – превръщат World Publishing Expo в огромна колекция от знание и иновации, събрани на едно място.

В следващите редове ще отбележим по-важните моменти, за да можете да извлечете максимума от събитието.

Изложението

World Publishing Expo 2013 (IFRA Expo & Conference) ще се проведе в Messe Berlin от 7 до 9 октомври. Изложението, организирано от World Association of Newspapers and News Publishers (WAN-IFRA), вече повече от четири десетилетия показва най-новите технологии и събира на едно място доставчиците на решения за индустрията и техните ползватели.

Изложението е едно от най-добрите места, на които можете да научите за последните развития в печатните процеси, ефективността на работните процеси, възможностите за генериране на нови постъпления и много други.

Програмата

Повече от 200 лектори ще се включат в дните на изложението както в безплатни, така и в платени събития.

Сред безплатните събития ще бъде Media Port. Разпръснато из залите, събитието ще представя колаборацията между издатели и доставчици и ще акцентира върху казуси, които биха били полезни на издателите в този момент.

Платените събития са насочени към мениджърите и редакторите и тяхната основна цел ще бъде дискутирането на стратегии за развитието на новинарския бранш.

В тази насока ще откриете 6th Tablet and App Summit, World Editors Forum International Newsroom Summit и цели три Shaping the Future of News Publishing (SFN) форума, насочени основно към възможностите на дигиталния печат. Сред събитията има и такива, насочени към анализ на аудиторията и откриването на нови приходни потоци.

Както подсказва и името, Tablet & App Summit ще се фокусира върху следващото поколение мобилни приложения и ще бъдат представени множество успешни случаи.

12-то издание на International Newsroom Summit има за цел да представи стратегии за премахване на бариерата в редакцията и как да се подобри сътрудничеството.

В Media Port фокусните теми ще бъдат четири области от основно значение за новинарския бранш: So-Lo-Mo (социални-местни-мобилни), силата на печата, ефективност на работния поток, по-висока приходност. Изложителите и издателите ще демонстрират най-добрите практики в множество презентации, които ще продължат през цялото времетраене на World Publishing Expo.

В рамките на събитието са включени и множество уоркшопове на различна тематика като например „Оптимизация за търсачки“ и „Подобряване качеството на печат“.

Изложителите, какво ще предложат

В следващите редове ще откриете информация за това какво са подготвили за посетителите малка част от изложителите. Тъй като изложителите са над 300, трудно бих могъл да систематизирам в ограничен обем всичко, на което бихте могли да станете свидетели, ако посетите World Publishing Expo 2013 (IFRA Expo & Conference).

Скорост, иновации и гъвкавост от manroland web systems

По време на изложението от manroland web systems ще засегнат тези три основни теми. Световният лидер в областта на ролния офсетов печат ще осигури на своите клиенти иновативни продукти и услуги, с които да увеличи продуктивността и рентабилността на печатната система.

COLORMAN e:line е изключително гъвкава и модулно базирана печатна система, позволяваща на клиентите да избират необходимия ъпгрейд. Системата също е снабдена с новата концепция за обслужване, включваща навигация посредством чувствителни на допир екрани и приложение за дистанционна работа MobilPad. За по-малко от 18 месеца след старта от manroland web systems могат да се похвалят с двуцифрени поръчки за иновативната печатна система.

Наред с това от компанията планират пускането на нова версия на изключително гъвкавата CROMOMAN 4-1, която вече се радва на значителен успех в Индия.

От manroland web systems вярват, че обслужваните продукти са в основата на успеха за всяка печатница в дългосрочен план. С продуктова гама, включваща press.update, classic.service и print.competence, manroland web systems осигурява бъдеще на своите клиенти. От компанията споделят, че по време на изложението ще представят множество нови и иновативни продукти и услуги, които могат да удължат живота на съществуващите печатни системи и да генерират нов бизнес потенциал за издателите.

Третата тема, върху която ще фокусират вниманието ни от manroland web systems, са дигитално отпечатаните вестници и печатът на книги. Персонализираните копия, късите тиражи и печатът на книги при поискване са интересни теми за издателите в сегашните времена, при които фокусът пада върху намаляването на разходите за складови наличности и изискванията за производство в малък обем.

Повече ще можете да научите на щанда им с номер 310, разположен в зала 2.2.

Класически, сух офсет и дигитални предложения от KBA

Глобалният пазарен лидер в областта на печатните технологии за вестникарската индустрия ще представи иновативно портфолио от продукти и практически ориентирани решения за авангардно и икономично производство на вестници.

Въпреки слабостта на пазара, от KBA наскоро са получили поръчки от Германия и други страни в Европа за Commander CL, Commander CT и за решението с технологията сух офсет Cortina.

KBA получава и множество запитвания за високопроизводителната RotaJET 76. Решението разкрива нови възможности, показвайки, че офсетовият и дигиталният печат имат своите предимства. Поради тази причина от KBA ще представят възможни бизнес модели за вестникарската индустрия, което ще се случва в споменатия по-горе Media Port, и по-специално в „Силата на печата“ (зала 2.2).

Повече за решенията на KBA можете да научите на техния щанд, разположен в зала 1.2, щанд 420.

Гъвкавост и добавена стойност от Müller Martini

Под мотото ‘Fit for Profitability’, Müller Martini ще покаже как производителите на вестници могат да подобрят значително разходната си ефективност в експедицията.

От Müller Martini отбелязват, че някои от основните предизвикателства днес пред производителите на вестници са намаляващите тиражи и увеличаващото се количество вложки. С настъпващото райониране на изданията и тенденцията към влагането на повече вложки, особено при все по-популярните безплатни вестници, производственият процес в експедицията става все по-сложен.

Системите за експедиция на вестници на компанията са модулно проектирани, което означава, че могат да бъдат разширявани по всяко време, за да отговорят на променящите се изисквания на пазара. Влагащата система FlexLiner, която беше представена за първи път на drupа 2012, комбинирана със системата за пакетиране FlexPack, са се доказали на пазара и се използват успешно в много страни по света.

Със своите до 30 000 цикъла в час FlexLiner е идеалното решение за производството на периодични издания с малки и средни тиражи, както и за производителите на рекламни списания с много големи тиражи.

Системата FlexPack обединява всички процеси – от събирането на купчина, през подаването и етикетирането, до връзването – в една компактна машина. Тя се характеризира и с оптимално използване на пространството и рационализиране на процеса на пакетиране.

Високоавтоматизираните системи на Müller Martini се отличават не само със своята надеждност, но и с производствена издръжливост.

Системата Connex.Mailroom е интелигентно решение за събиране на информация и управление на процесите в експедицията, което гарантира непрекъсната координация на всички процеси. Системата е претърпяла подобрения и вече е с нов облик, а благодарение на Connex.Info осигурява повече информация за анализ и възможности за оптимизация на процесите.

Продуктивността може да бъде подобрена дори и без инвестиция в нови машини и на значително по-ниска цена. Müller Martini MM Services обхваща седем модула, гарантиращи, че съществуващото оборудване, продължава да работи на оптимални нива през целия му жизнен цикъл.

Специалистите от Müller Martini, които могат да ви осигурят повече информация по темата, ще бъдат на фирмения щанд 210 в зала 4.2.

Бъдещето на вестника според Kodak

Основната тема, която ще бъде засегната от производителя на дигитални печатни решения, ще бъде възможността за добавяне на стойност при производството на вестници, като същевременно се повишава производителността и ефективността.

Сред решенията, които ще бъдат демонстрирани, са Kodak Prosper 5000XLi – една от най-високопроизводителните inkjet ролни печатни системи, насочена към вестникарската индустрия. На щанда на компанията ще научите повече и за предимствата на Kodak Versamark VL4200, Kodak Prosper S30 и други.

„Kodak е в авангарда на производството на периодични издания – коментира Philip Cullimore, регионален управител EAMER. – Inkjet технологията ще съживи печата на вестници. Големите издатели като Axel Springer и News UK са инвестирали в Kodak Prosper S30 Imprinting Systems, за да свържат своите печатни и дигитални предложения, и са се възползвали от нови търговски възможности.“ Той допълва: „Вестниците откриват в момента как могат да адаптират своите предложения и да ги направят по-гъвкави, особено когато става въпрос да предложат по-динамично, целенасочено съдържание.“

Можете да посетите Kodak в зала 1.2, щанд 2310, където да научите повече.

Печатни и мобилни решения за издаване на вестници от Agfa Graphics

Специализирани решения за издателските работни потоци за публикуване на таблети и смартфони плюс повишаване на ефективността и намаляване на разходите в производството ще бъдат фокусните теми на щанда на Agfa Graphics.

Arkitex Eversify – решението на компанията за мобилно публикуване дава възможност на издателите на вестници да създават собствени приложения за техните издания. По този начин ще могат да осигуряват на своите читатели неповторимо мобилно изживяване на различни телефони и таблети.

Всичко казано дотук всъщност е само късче от това, което ще се случва на World Publishing Expo 2013. Ето защо, ако имате възможност, посетете го. След това на r.dalev@print-publishing.bg можете да споделите вашите лични впечатления от тазгодишното издание.

Прочетете интервюто с Georg Riva от Mailroom Systems Müller Martini, Klaus Schmidt от KBA Group, Philip Cullimore от Kodak и Bobby Grauf от Agfa Graphics, за да разберете какво да очаквате от изложението тази година.

 
07.10.2013.
Автор: Радослав Далев
0 Коментари
Таг :

Печат, Новини, Събития

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар