Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Избор на правилната Web to print система

  •  
  •  
  •  
  •  


Web to print системите могат да бъдат използвани по много различни начини и подходът към тях зависи от начина, по който системата ще се вписва във вашата бизнес стратегия. Започнете процеса на подбор, като си зададете следния въпрос: Кое от следващите неща описва най-добре Web to print стратегията на моята компания?

Има 5 често срещани стратегии, от които можете да избирате.

Обща е-търговия

„Планираме да използваме нашето уеб присъствие, за да привлечем допълнителни поръчки от обществото като цяло или от компании, с които до момента не сме работили съвместно.“

Ако това е вашата стратегия, то тогава вашата цел е да направите уеб сайта си максимално достъпен и да направите поръчването лесна за изпълнение задача дори за хора, които не ви познават и не са работили с вас. Някои от основните аспекти на този подход са:

» Цел: постоянен растеж, намаляване на разходите за продажба;
» Продавате на непознати;
» Не може да ги накарате да влизат в системата;
» Трябва да им осигурите моментален резултат;
» Трябва да работите с кредитни карти.

VistaPrint и PrintingForLess.com са пример за компании, възприели този подход на работа. Те разчитат основно на реклами в търсачките и на подхода „от уста на уста“, за да привличат нови клиенти. Техните поръчки стават изключително през онлайн портала им.

Някои от въпросите, които са особено важни за тази стратегия, са:

» Могат ли клиентите да въведат данните на заданието и да получат моментална информация за цената?
» Може ли всеки, който притежава кредитна карта, без да влиза в системата с предварително създаден профил, да поръчва за изпълнение печатна задача?
» Дали системата автоматично проверява качените файлове за грешки?

Лесни заявки

„Нашата стратегия е да направим възможно по-лесно за нашите клиенти (нашите вътрешни клиенти) да заявят задача, така че подадената към нас работа да бъде с възможно най-малко съпротивление.“

Ако изберете тази стратегия, най-вероятно ще откриете, че изпращането на работните файлове от клиентите ви чрез електронна поща не е ефективно: има прекалено много ограничения, прекалено много проблеми със задачи, които идват, и се провеждат прекалено много телефонни разговори между двете страни.

Ключовите аспекти на тази стратегия са:

» Цел: по-лесно подаване на работните задания, по-малко обаждания;
» Стъпка нагоре от имейл и FTP сървъри;
» Имейл потвърждения за получаване на работна задача;
» Възможност за проверка на моментното състояние на подадена заявка.

Някои от въпросите, които са особено важни за тази стратегия са:

» Могат ли клиентите да подадат задача за изпълнение, избирайки „виртуален принтер“ от десктоп приложение?
» Може ли системната поддръжка да оферира изискван работен поток, който впоследствие да се превърне в задача?
» Могат ли потребителите да влязат в системата, за да проверят състоянието на подадената от тях поръчка? Например: дали е била отпечатана?

Целия текст можете да прочетете в печатното издание.

 
23.08.2011.
Автор: Pro GR
0 Коментари
Таг :

Печат, Уеб

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар