Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Paperworld, Creativeworld, Christmasworld 2012 време е за вдъхновение





За информация, посещение и входни карти за Paperworld, Creativeworld и Christmasworld 2012 можете да се обръщате към официалния представител на Франкфуртски панаир за България:
Татяна Делчева
Германо-българска индустриално-търговска камара
ул. Ф. Ж. Кюри 25А
1113 София
тел.: +359 2 816 3031
факс: +359 2 816 3019
e-mail:
tatyana.delcheva@ahk.bg
Уеб адрес: bulgarien.ahk.de


В началото на октомври от Messe Frankfurt организираха специална пресконференция (благодарение на любезната покана от Германо-българската индустриално-търговска камара имах възможността да присъствам), на която запознаха журналисти с пожънатите успехи на изложенията през 2011 г. и споделиха какво можем да очакваме само след месец от успешното трио. И тъй като новостите не са малко, интересните моменти много, а аз нямам търпение да ги споделя с вас, ще мина направо на въпроса.

Paperworld, тенденции

Цветовете и тяхната магия ще бъдат ключов елемент през идващия сезон.
Наситените и светли нюанси са сред свежите акценти, които ще завладеят дизайнерските проекти през 2012–2013 г. Цялата тази цветност и пъстрота ще има за цел да подхрани чувството на оптимизъм, да генерира нов импулс и да предизвика въо-душевление сред търговци и клиенти.
Дизайнерите от bora.herke.palmisano са открили три основни тенденции – Светъл, Тъмен и Мек. Значението на всяка от тези думи, от една страна, ясно отразява настоящото социално и културно развитие, което оформя авангардните решения в архитектурата, модата и дизайна, а от друга, ни дава възможност да надзърнем в бъдещето, подхранени с оптимизъм и готови да посрещнем неговите предизвикателства.
Цветът във фокус – Светъл
Не случайно сред синонимите на „светъл“ откриваме и думичката ведър. Именно поради това в тази тенденция е закодирано оптимистичното и уверено отношение към живота. Тенденцията е на гребена на вълната със своето изключително модернистично съчетание на елементи – ярки и изразителни цветове в комбинация с минималистичен дизайнерски подход, за по драматично изразяване. Вграждането на монохромни и кадифено-матови повърхности означава, че свежи нюанси като мандаринено и яркозелено изпъкват с пълна сила в общата картина. Минималистичният дизайн насочва „прожектора“ към богатите и наситени тонове. Въпреки това практичността не е оставена на произвола на самоцелните дизайнерски решения. Напротив, наблюдава се търсенето на модерен търговски характер, съчетан с добре обмислена функционалност.
Без усилия – Тъмен
Идеята на тази тенденция може да бъде описана като смела, спортна и без много усилия. Тъмното се противопоставя на строгостта. Нищо излишно не е позволено в този необработен, спокоен изглед. Декоративното и елегантното отстъпват на функционалното и здравината. Износеният вид е умишлено съчетан с висок клас елементи. Всеобщото търсене на екологично отговорно поведение намира израз в съвременните материали и технологии, които позволяват комбинацията от модерен дизайн с еконаправлението.
Нежна простота – Мек
В „Мек“ е заложено простичко, естетическо и чувствено отношение към живота. Чистотата и спокойствието са доминиращите характеристики на този тихичък и компактен стил, който акцентира върху фини материи и повърхности. Търсенето на яснота и концентрация е отразено в неподвластен на времето дизайн. Дизайнерите придават на познати материали нови функции и ги поставят в свеж контекст.
Paperworld, без ограничения
И през 2012 г. изложенията, и в частност Paperworld, ще разширяват и затвърдят ролята си на бизнес платформа за общуване, но и ще развиват добавената стойност, която ще предоставят на всички, намиращи се по време на събитието в залите – и посетители, и изложители. Това ще се случва посредством добре изработена програма от съпътстващи събития, демонстриращи добрите практики от цял свят (като Asia Design Excellence – специално обособена площ, в която се показват иновативни постижения от Азия), отличаващи печелившите проекти (Наградата за дизайн на поздравителни картички, Наградата за продукт на годината, Paperworld Insider Award и други) или споделящи успешните стратегии (по време на провеждащия се форум).

 
13.01.2012.
Автор: Радослав Далев
0 Коментари
Таг :

Новини, Събития

Сподели в: Share Tweet
Продължение

Още статии от същата категория

Добави коментар